Social medier kombineret med min shop eller hjemmeside

 

De fleste har efterhånden hørt om facebook, linkedin, youtube og ja listen bliver ved og ved.

Det vigtigste når man vælger at bruge social medier i sin online markedsføringsstrategi er at man vælger de rigtige, nemlig der hvor de kunder er som du gerne vil ramme. Når man er kommet så langt er det vigtigt man sætter sig ned og siger hvad vil jeg fortælle, hvad vil jeg bruge af tid og hvad er mit mål med at være tilstede på dem jeg nu vælger.

Vi kan ikke længere sige at det kun er for de unge for det er ikke tilfældet, men vi kan forsat godt tage udgangspunkt i hvilken service, ydelse eller produkt det er vi ønsker at gøre opmærksom på, for det er her, at det er utrolig afgørende du har rejst dig nogle af følgende spørgsmål:

1: Hvem kunder og på hvilken social medier befinder de sig?
2: Hvad ønsker jeg at fortælle dem? (og nej gode tilbud er der nok af)
3: Hvad er mit mål?
3: Hvad mine ressourcer, hvor meget tid kan jeg lægge i det?
4: Hvordan vil jeg få folk til at følge mig og min virksomhed?

Det er bare nogle af de ting du skal overveje.

Der er mange mulighed og nogle kræver mere end andre. Det kommer også an på hvordan din hjemmeside eller webshop fungere i dag.

Sidst men ikke mindst er det naturligvis ikke kun i en retning man skal tænke – altså at du skal ud til dem, det kan ligeså vel være dem som deler fra din side, så de er med til at sprede dit budskab.

Vil du gerne vide mere inden du vælger hvordan du skal gribe det an eller måske har du brug for et såkaldt webtjek, hvor du bliver rådgivet i din nuværende løsning – så klik på knappen herunder eller ring, så kan vi tage en dialog omkring de ting du ønsker og ikke mindst det der matcher dine behov, ressourcer, så du kommer rigtigt fra start - første gang.

 

Share This